FAQs

Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις

Εχετε πρόσβαση στο περιβάλλον διαχείρισης ειδών, πελατών, προμηθευτών και λειτουργιών του e-shop σας. Πρόσβαση στο ηλ. ταχυδρομείο σας, στις λίστες διανομής newsletters, στο σύστημα κατασκευής περιεχομένου και σε άλλα υποσυτήματα και στοιχεία που αφορούν στην καλύτερη προσαρμογή των δεδομένων σας.

Το SaaS X3 είναι προρυθμισμένο για την δική σας επιχείριση με όλα τα στοιχεία που χρειάζεστε. Το λογισμικό X3 στο cloud είναι συνεχώς ενημερωμένο με τις τελευταίες εκδόσεις και δεν χρειάζεται να κάνετε εσείς επιπλέον ενέργειες.

Τα εργαλειά προβολής και επεξεργασίας που θα χρησιμοποιηθούν επιλέγονται προσεκτικά και με βάση τον τύπο του έργου που πρέπει να επιτευχθεί. Ως κατασκευαστές λογισμικού και υποστηρικτές τεχνολογιών ανοικτού κώδικα είμαστε στην ευχάριστη θέση να διαθέτουμε όλες τις γνώσεις που είναι απαραίτητες για την προσαρμογή του εργαλείου επιλογής. Στους νέους πελάτες μας προτείνουμε ως εκκίνηση την τεχνολογία wordpress και είμαστε πάντα δίπλα σας για όποια τεχνολογική εξέλιξη ή υποστήριξη (Managed υπηρεσίες).

Τα Tickets υποστήριξης είναι η μονάδα μέτρησης των επαφών που θα κάνετε μαζί μας όταν χρειάζεστε την βοήθειά μας ή τις συμβουλές μας. Οι επαφές μπορούν να γίνουν με πολλά μέσα (απαντητικό e-mail, τηλεφωνική κλήση, video-κληση, zoom συνεδρία ή άλλη επαφή) και έχουν ως στόχο να λύσουν το πρόβλημα ή την απορία σας σχετικά με το ζήτημα που σας απασχολεί. Τα tickets δεν έχουν προ-καθορισμένο χρoνικό ορίζοντα και δύναται να μεταβάλεται ο χρόνος τους προς οφελός σας χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

Οι ρυθμίσεις εκκίνσης λειτουργίας αφορούν ενέργειες που πρέπει να γίνουν σε στενή συνεργασία με εσάς και δεν είναι αυτοματοποιημένες. Για παράδειγμα η κατασκευή της σελίδας εισόδου (Landing page) ειναι καθοριστική για τον χαρακτήρα και την ταυτότητα της επιχείρηση σας. Ως εκ' τούτου η συλλογή υλικού και πληροφοριών για τον τύπο της εργασίας σας απαιτεί ενα ελάχιστο χρόνο επαφής (συνήθως 2 tickets). Το κόστος αυτών των επαφών σας δίνεται ως δώρο μόνο όταν το πλάνο X3 που επιλέγετε είναι ετήσιο. Στο μηνιαίο πλάνο, το κόστος των 2 Tickets είναι δωρεάν και αφορά μονο στα απαντητικά e-mails για θέματα οργάνωσης και όχι κατασκευών ιστοσελίδων εικόνων ή άλλων τεχνικών ενεργειών.

Τα πακέτα SaaS έχουν συνταχθεί με βάση τις άμεσες ανάγκες σας και με βάση αυτές που θα προκύψουν στο προσεχές μέλλον. Αν θέλετε να συνδιάσετε επιπλέον υπηρεσίες ή τις υπάρχουσες προσφερόμενες υπηρεσίες με διαφορετικό τρόπο, μέγεθος ή βαρύτητα, είμαστε εδώ για να συζητήσουμε το εξειδικευμένο X3 SaaS πλάνο αποκλειστικά για εσάς.

Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες. Αν θελετε να σας καλέσουμε

Καταχωρήστε τα στοιχεία σας: Πατήστε εδώ

Πληροφορίες 2411 103 299
Contact Us

Τριπλασιάστε τις δυνατότητες σας με την τεχνολογία X3